20 Mart 2009 Cuma

Mim: Ne yapacağını bilememek

Daha geçenlerde kendi kendime bu Mim ne ola ki diye düşünmüştüm ki benim de başıma sağolsun zihni sayesinde geldi:) Uzun araştırmalarım ,okumalarım sonunda Mim denilen hadisenin böyle kişiden kişiye geçerekten kendi varetmiş ,çok afedersiniz abuk subuk bişey olduğunu farkettim:)
"Hangi Blog yazarıyla sevişmek istersin” sorusuyla ilgili bişeyler söylemem gerekirse, her ne kadar
zihni ve ElestirelGunluk 'teki gibi evlilik gibi bir bağım olmasa da bu sorudan sıyrılmanın yollarını aradım. Çünkü o kadar mahrem , bi yandan o kadar toplumsal bir konu ki sevişmek , hmm hangi blogcuyla sevişsek diye düşünmek heralde çok küçümsemek olur sevişmeyi. Ama madem böyle bi soru var:) , yanıtım radyo bemba olsun böylece onu da mimlemiş olalım..

1 yorum:

zihni örer dedi ki...

Teşekkür ediyorum...
Mim konusu bulaşıcı bir hastalığa dönüştü evet. Ama sevmedim desem yalan olur bu hastalığı.
Daha önceleri normal konularda da bir çok mim çarpmasına uğramışlığım vardır.
Zamanınız olursa uğrayabilirsiniz sadece iki örneğe:
BURADA
ve
BURADA